Slået op: 04.01.2021

Contract manager

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen / Fuldtid

Som Contract Manager bliver du tilknyttet EUTK-programmet, og du står i spidsen for et team af specialister inden for økonomi, udbud og contract management. Du skal samle trådene og yde juridisk og kommerciel rådgivning til programledelsen, samt være med til at sætte retningen for området, så der sikres fremdrift hos projektledere i udviklingsteams ifm. udbud, kontrakt- og leverandørstyring.
Du får en central rolle i at hjælpe organisationen med at skabe overblik og beslutningskraft, samt at sikre, at alle relevante kommercielle, projektmæssige og juridiske forhold ifm. kontrakttilblivelsen og -forhandlingen inddrages. Når kontrakterne er underskrevet og går i drift, er det ligeledes dit ansvar at sørge for, at der bliver fulgt op på leverancer, og at minimere risici. Du skal derfor kunne håndtere og styre økonomiske, finansielle, tekniske og juridiske aspekter af store og komplekse kontrakter, både i planlægnings- og udførelsesfasen.
Du kommer til at bevæge dig på alle niveauer i organisationen og hos styrelsens it-leverandører, og du har derfor en stor kontaktflade med både ledere og specialister. Sammen med dine kollegaer i EUTK-programmet og i stabskontorerne i styrelsen, skal du finde pragmatiske løsninger på komplekse problemstillinger.

Som Contract Manager bliver dine væsentligste arbejdsopgaver bl.a.:

  • Forretningskoordination – dit kommercielle perspektiv er i fokus, og du ser kontrakter som et kommercielt redskab, der skal opfylde nogle forretningsmål.
  • Juridiske opgaver – dit juridiske perspektiv er ligeledes altid til stede, og dit fokus er på, at alt går rigtigt til i aftaleforholdet, at ulovligheder undgås og at risici minimeres. Herunder sikrer du nødvendig rådgivning om juridiske problemstillinger og kommercielle forhold.
  • Projektledelse – du skal styre alle de relationer, der omgærder en kontrakts tilblivelse og drift. Du har overblik over processen og ved, hvem der skal inddrages hvornår. Du er også den, der håndterer eventuelle konflikter undervejs.
  • Udarbejde udbudsmateriale på skatteministeriets rammeaftale under SKI og ved direkte tildeling.
  • Udvikle en strategi for leveranceopfølgning og leverandørstyring, herunder procedurer, processer og værktøjer.
  • Opfølgning på indgåede komplekse IT-leverandørkontrakter.

Rekrutteringen er assisteret af Capax Legal. For mere information kontakt Christina Just på cj@capax.dk

 

Jobinfo

Segment:

By:

Region:

Jura

Frederiksberg

Hovedstaden

 

 

Segment: Jura
By: Frederiksberg
Region: Hovedstaden